آخرین اخبار
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
معرفی خودرو نیسان سیلفی با مشخصات فنی  |  نیسان سیلفی به ایران آمد
بازدید:۴۹۴
شرکت پارس خودرو اخیرا کاتالوگ وارداتی جدید خود یعنی نسخه تمام بنزینی سیلفی را منتشر کرده و احتمالا به زودی عرضه آن را آغاز کند.
کد خبر : ۱۰۳۵۹۱

به گزارش صد آنلاین، شرکت پارس خودرو در سومین دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو از وارداتی جدید خود رونمایی کرد.

این خودرو در واقع همان نیسان سیلفی بود که پیش تر توسط چندین شرکت دیگر عرضه شده بود اما نسخه ای که پارس خودرو قصد عرضه آن در بازار ایران را دارد کمی با نیسان سیلفی که توسط شرکت های دیگر عرضه می شود متفاوت  است.
 به عبارت دیگر شرکت پارس خودرو دست روی نسخه تمام بنزینی نیسان سیلفی گذاشته و این خودرو را برای عرضه در بازار کشور انتخاب کرده است.

اکنون بعد از گذشت مدتی از رونمایی از وارداتی جدید پارس خودرو، این شرکت کاتالوگ رسمی این خودرو را منتشر کرده است. بر اساس کاتالوگ منتشر شده توسط شرکت پارس خودرو، نیسان سیلفی تمام بنزینی قرار است در دو تیپ HONOR و COMFORT در بازار ایران عرضه شوند که تیپ HONOR نسخه فول آپشن و نسخه COMFORT نمونه کم آپشن این خودرو است. طبق کاتالوگ، این دو نسخه در بخش مشخصات فنی تفاوتی با یکدیگر نداشته و عمده تفاوت میان این دو تیپ در بحث آپشن و امکانات است.
نیسان سیلفی وارداتی پارس خودرو در نمونه بنزینی و تیپ Honor دارای امکانات ایمنی و رفاهی همچون فرمان برقی، غربیلک فرمان با کلیدهای کنترل صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها، رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع اتومات، دریچه تهویه ردیف عقب، پورت USB با قابلیت شارژ موبایل، تریم چرم داخلی، ایزوفیکس، رادار بین خطوط، کیسه هوای جلو و کناری، رادار نقطه کور، پاور ویندوز، مانیتور ۱۲.۳ اینچی، دوربین عقب، دوربین ثبت وقایع، دی لایت، سانروف، سیستم هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار خروج از خط، سیستم کنترل پایداری و کشش، ترمز ضد قفل، نمایشگر تعویض دنده و… اشاره کرد.

تیپ کامفورت این خودرو فاقد مواردی همچون تریم چرمی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، رادار بین خطوط، رادار نقطه کور، مانیتور، دوربین عقب و ثبت وقایع، سانروف، رادار برخورد از جلو و رادار بین خطوط است.

سیلفی هیبرید پارس خودرو نیز دارای امکاناتی همچون فرمان برقی، غربیلک فرمان با کلیدهای کنترل صوتی، سیستم پایش فشار باد تایرها، رینگ ۱۶ اینچی آلومینیومی، سیستم تهویه مطبوع اتومات، تریم پارچه ای، ایزوفیکس، کیسه هوای جلو و کناری، پاور ویندوز، مانیتور ۱۲.۳ اینچی، دوربین دید عقب، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم ترمز ضد قفل و… اشاره کرد.

نیسان سیلفی وارداتی پارس خودرو در نسخه بنزینی به یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۳۳ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۵۹ نیوتن متر مجهز است. گیربکس این مدل از نوع سی وی تی و ظرفیت مخزن سوخت آن ۵۰ لیتر است.

سیلفی وارداتی پارس خودرو در نوع هیبریدی از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و یک موتور برقی استفاده می کند. این مجموعه می تواند ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند.

در واقع، پیشرانه بنزینی این خودرو فقط نقش ژنراتور دارد و چرخ های جلوی خودرو را تغذیه نمی کند. به این ترتیب می توان گفت نوع سیستم هیبریدی سیلفی از نوع سری است و موتور بنزینی فقط شارژر باتری ها محسوب می شود. ظرفیت باک این مدل ۴۱ لیتر است.
منبع: آخرین خودرو

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها